Sağlık Sektöründe Sosyal Medya ve E-Pazarlama
Son 10 yıl içerisinde gerçekleşen internet ve bilgi teknolojilerinin gelişimi tüketici ve hastaların bilgi kaynakları ve araştırma şeklini oldukça değiştirmiştir. Geçmiş dönemlerde firma kaynaklı olan bilgi çıkışı ve kaynaklığı günümüzde geçmiş hastalarımız, yakınları, tedarikçilerimiz ve hatta paydaşlarımıza da dayanmakta. Bu bizlerin kuruluşlarımızı en verimli ve etkileşimli şekilde temsil etmemiz ve yönlendirmemiz gerektiğini göstermekte. Daha reaktif ve kontrol temelli olan geçmiş yaklaşımlardan proaktif ve hassas yaklaşımları benimsemek gerekmektedir. Sosyal medya ve e-pazarlama uygulamaları hızlı şekilde değişmekte, bu ders süresince günümüzde uygulanan iyi çalışmalar, sosyal medya ve e-pazarlama uygulamaları incelenecektir.
İşlenecek Konular:
• E-Pazarlama kanalları, planlama ve tutundurma.
• Arama motoru pazarlaması.
• Sosyal Medya planlaması.
• Sosyal medya araçları ve türleri.
• E-Pazarlama, sosyal medya araçlarının bütünleştirilmesi.
• Doğru e-pazarlama uygulamaları.
• Sosyal Medya Araçları örnekleri.
• Sosyal medyanın etkin kullanımı.
• Sosyal Medya ve e-pazarlamada hastalar ve müşterilere yaklaşım.
• Sosyal Medya mecraları ve uyulması gerekenler.
Ders süresi iki saattir, ders etkileşimli şekilde yapılacaktır.
Ders Eğitmeni: Sinan Fikret Erk MsC.