HİZMET SEKTÖRÜNDE REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER

Hizmet Sektöründe Reklam ve Halkla İlişkiler

Geleneksel pazarlama iletişiminde yaygın şekilde kullanılan reklam ve halkla ilişkiler firmaların farkındalığını artırmada ve etkin iletişim sağlamasında kullanılabilecek önemli birer araçtır. Özellikle geniş bir coğrafyaya ulaşması hedeflenen yöremiz sağlık sektörü ile ilgili hizmet ve ürünlerle ilgili yapılacak pazarlama çabalarında bu iki aracın önemi yadsınamaz. Son derece rekabetçi olan uluslararası sağlık sektörü pazarında doğru şekilde bölgemiz için gerekli genel ve kişisel olan bu iki pazarlama iletişimi aracının içeriği ve detayları, nasıl planlanabileceği, temel düzeyde yapıları, güncel doğru uygulama örnekleri ve hangi araçlarda kullanılabileceği incelenecektir.

İşlenecek Konular:

• Reklamın işlevleri, içeriği, mecraları (kanalları).

• Reklamda sağlık turizmi için hedefleme.

• Reklamın avantajları ve dezavantajları.

• Sağlık turizminde reklama başarılı örnekler ve neden başarılı oldukları.

• Halka İlişkiler, önemi ve hedefleme.

• Halkla ilişkilerin türleri.

• Halkla ilişkilerin avantajları ve dezavantajları.

• Başarılı halkla ilişkiler örnek olayları.

• Reklam ve halkla ilişkilerde başarının ölçümlenmesi.

• Sağlık Turizminde reklam ve halkla ilişkilerin bir arada kullanılması.

Ders süresi iki saattir, ders etkileşimli şekilde yapılacaktır.

Ders Eğitmeni: Sinan Fikret Erk MsC.